piątek, 13 stycznia 2017

"MOC KOBIETY" warsztat w KRAKOWIE


"MOC KOBIETY"

Kim jestem? 
Jestem istotą, która od dziecka czuła, "że coś tu jest nie tak". Widziałam wszędzie sprzeczności. Postanowiłam dotrzeć doprawdy. Poznać zasady rządzące światem. I w tym miejscu następuje zmiana w życiu... Wszystko się rozpada, by później móc się poukładać na nowo.
Na swej drodze spotkałam szamanów, którzy nauczyli mnie rozwijać kobiecość w sobie, pokazali prawa natury. Dotknęłam też ustawień systemowych, metody kwantowej - dwupunktu, a tym samym cudów związanych z wejściem w przestrzeń serca. 

Zapoznałam się z nowym hiperfizycznym modelem wszechświata. Jestem również muzykoterapeutą dogłębnym - komórkowym (leczenie kamertonami i dźwiękiem wyśpiewanym). Ale wiem, że w tym wszystkim najważniejsze jest być sobą. Przede wszystkim więc jestem kobietą Kobietą ze słowiańskimi przodkami.







Kobieta i mężczyzna różnią się między sobą konstrukcją energetyczną, inaczej więc przez nich przepływa energia. Mają oni odmienne funkcje w świecie. W dzisiejszych czasach zostało to wszystko wymieszane, zakłócone i stąd wynikają problemy zdrowotne, w związkach oraz bytowe.
Na warsztatach będzie Ci podana ogólna wiedza, która pomoże zmienić Twą świadomość, co w konsekwencji daje samą zmianę rzeczywistości. Wiedza słowiańska wraz z praktykami pozwoli wzmocnić Twój konstrukt energetyczny, dzięki czemu będzie rozkwitać Twoja kobiecość. Zaczniesz prawdziwe kochać siebie, zaczniesz czuć się kobietą. Zaczniesz inaczej funkcjonować w świecie.

W programie:
- zmiana i rozszerzenie postrzegania rzeczywistości                                                      
 - wejście w pole serca - ćwiczenia                                                                                   
- kreowanie marzeń                                                                                                      
 - różnice między kobietą a mężczyzną i ich role
- pobieranie energii przez kobietę
- połączenie z rodem, błogosławieństwo rodowe
- kobiecy sposób zarabiania pieniędzy
- ćwiczenia fizyczne dla kobiet
- przepisy na naturalne kosmetyki (do stosowania na zewnątrz i wewnątrz)
- odblokowanie przez taniec i śpiew
- rytuał w kobiecym kręgu

Co zabrać ze sobą?
- notes, długopis
- karimata / koc
- chusta / pareo
- coś ulubionego, co mogłabyś złożyć jako dar (to może być ciastko, owoc)
- ulubiona muzyka taneczna na pendrive - nieobowiązkowe

 :) to są bardzo mocne warsztaty; zalezy mi na odbudowaniu MOCY KOBIETY :)
Elżbieta Michnowska


WARSZTAT W KRAKOWIE

Info 692 621 130 Marek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz