wtorek, 23 listopada 2010

HIPNAGOGIA-WIELORYBY 2004 ADAM BYTOF


 

HIPNAGOGIA - WIELORYBY 2004

Ten trans nagrałem w 2004 roku, włączone zostało do jednej z edycji kursu "Magia Snu" oraz wykorzystywane podczas wakacyjnych treningów świadomego śnienia nad morzem. Nagranie ściągnięto już ponad 15 000 razy, tylko z ostatniego linka jest już ponad 8000 ściągnięć! Bardzo mnie to cieszy! Smile

Nagranie przeznaczone do wprowadzenia umysłu w stan hipnagogiczny, czyli stan miedzy snem i czuwaniem, w którym umysł jest roluźniony, myśli błądzą swobodnie i bez kontroli oraz pojawiają się wrażenia zmysłowe i quasi-zmysłowe (hipnagogia), polegające na swobodnych i nieskładnych wizjach wzrokowych, słuchowych i/lub kinestetycznych. W nagraniu użyto specjalnego sygnału (otwierającego nagranie) i słów "czy teraz śnisz?", które mogą ew. pomóc użytkownikowi obudzić się we śnie, czyli wywołac LD lub obudzić ze snu, by ponownie odzyskać świadomość na granicy snu i czuwania. W nagraniu użyto dźwięków synchronizujących fale mózgowe
(dunienia różnicowe) na częstotliwości ok. 4 Hz

Doznania niespodziewane, bo dość dawno (miesiąc ? wypada się z formyWink ) nie wprowadzałem się w trans, pojawiły się hipnagogia wzrokowe i kinestetyczne. Widziałem bardzo żywe kolory, pod zamkniętymi powiekami, jak bym patrzył na kolorowe światełka. Huśtało mnie na boki, a potem miałem wrażenie, że leżę pod kątem 45 stopni. Był też głęboki relaks, ale tego akurat się spodziewałem. Ku mojemu zdziwieniu też nie zasnąłem, mimo że sluchałem nagrania koło pierwszej w nocy.
Johny ( johny@toster.org Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. )

Przed snem słuchałem "Hipnagogia-wieloryby 2004" trwa aż 40 min ale to najfajniejsze nagranie jakie słyszałem, naprawdę pomaga wskoczyć w stan głębokiego relaxu, ja np. widziałem różne obrazy, czułem jak bym się unosił i jak by całe moje ciało zmieniło się w jedną bryłę energii jeśli można to tak nazwać.
Alan ( shark_kk@o2.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. )

 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go

POBRANIE DARMOWEGO NAGRANIA Hipnagogia - wieloryby 2004 - link
 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W prz Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed ro


 POBRANIE DARMOWEGO NAGRANIA Hipnagogia - wieloryby 2004 - link

Wiecej informacji i nagrań w zakładce AUTOHIPNOZA zapraszam serdecznie............................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz