niedziela, 4 lutego 2018

POSŁUCHAJ DUSZY - Sesja "Serc Rozmowa"


                            Co zrobić,  by:
 -nareszcie wziąć życie we własne ręce
                   -przestać chorować
            -zrozumieć po co tu jesteśmy
              -uwolnić uwięzione emocje
                 -poczuć swoją wartość
          -radość i szczęście były w nas
                 -przeszłość nie bolała
                -poznać samego siebie
              -postawić granice innym......zmień świadomość,

podczas "Serc Rozmowy". Indywidualne sesje telefoniczne lub w domu. 
     Sesja trwa godzinę....692 621 130
  Zapraszam serdecznie Marek Tokarz





2 komentarze:

  1. Sesja Serc Rozmowa jedna z najlepiej i najbardziej efektywnie przepracowana godzina w moim zyciu . Dostarcza wiele nowych elementow wiedzy na temat nas samych. Pozwala uwolnic emocje i najwazniejsze poznac skad wlasciwie pochodza i dlaczego zachodza w naszym umysle .
    Polecam wszystkim ktorzy jeszcze nie odbyli albo wahaja sie podjac decyzje o realizacji .

    Wieslawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Otworzyłam serce i ono podskoczyło z radości. Poczułam że jestem w domu, w sercu. Przytulona ciepłem serca i zrozumieniem, nie bałam się niczego, mimo że rozum coś gadał inaczej. Nie słuchałam go. Wtuliłam się w czułe serce i było mi pięknie 💚🦋
    Dziękuję ☀️🦋🌼

    OdpowiedzUsuń