wtorek, 19 października 2010

MĘŻCZYZNA OD A DO Z - POLECA 7915 CZYTELNIKÓW

                      LINK DO KSIĄŻKI

 Gdyby opis tej publikacji stanowiły wyłącznie
opinie oniemiałych czytelniczek,
czytałabyś go przez kilka godzin!

Przekonaj się o tym, klikając w zakładkę "Opinie" lub przeczytaj jedną z nich:

Gdy natrafiłam po raz pierwszy na reklamę w Internecie, pomyślałam sobie: "Kolejny stek bzdur ubrany w ładne słowa, a reklama obejmująca taktykę omamiania ludzi, zwłaszcza tych, którzy nie potrafią sobie radzić z własnym życiem i wierzą we wszystko, co może dać im jakąś nadzieję" Jak bardzo się wtedy pomyliłam...

Nie ukrywam - wiele sytuacji nadmienionych przez pana Piotra w jego publikacji ma ogromne pokrycie z rzeczywistością - aż niewiarygodne! Niektóre z porad zastosowałam w swoim związku - z ciekawości czy też w akcie desperacji (ta desperacja to z przymrużeniem oka). I poskutkowało!

O wielu kwestiach wiedziałam wcześniej, o części nie miałam pojęcia - książka pewne rzeczy mi uświadomiła, pozwoliła zdystansować się do niektórych zachowań (partnera jak również moich własnych). Zdecydowanie polecam innym Paniom lekturę, nic nie tracą, a mogą wiele zyskać. I wcale nie muszą w niej szukać ostatniej deski ratunku. Książka nie rozwiąże za nas problemu, ale pozwoli na jego zrozumienie, a to już pierwsza droga do "sukcesu".

- Natalia 22, studentka

                                          UNIKALNY LINK DO KSIĄZKI-KLIKNIJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz